My Photo
Name:
Location: Salonika, Greece
Alkyoni feeling now : The current mood of periplanomeno at www.imood.com

Monday, October 23, 2006

Πράγματα ...



άλλα απαραίτητα,άλλα αγαπημένα,αλλά ποτέ οπουδήποτε χωρίς αυτά.
Το πορτοφόλι μου,ένα απ τα Μολεσκίν μου,το βιβλίο που κάθε φορά τυχαίνει να διαβάζω...τώρα έτυχε να ναι το "Η κυρία Ντάλογουέι",τα γυαλιά μου αστιγματισμού συνδιασμένα με κουμπωτά ηλίου..το τερπνόν μετά του ωφελίμου,το άρωμά μου DG feminine φυσικά (τί ψώνια θα είμασταν άλλωστε)α ναι και τα χειροποίητα κουκλάκια απ τους ινδιάνους Μάγιας,Γουατεμάλα,εναλλακτικό εμπόριο...,το ξύλινο βραχιόλι δώρο απ την φίλη μου Aφροδίτη φερμένο από Ισπανία...και το αεροπορικό εισιτήριο επιστροφής από Αθήνα..
πριν περίπου ένα μήνα
Τί θα λέγατε όλοι σας ένα ποστάκι με το τί υπάρχει στην τσάντα σας;
(τώρα το περιεχόμενο είναι σχεδόν το ίδιο...το βιβλίο και η τσάντα άλλαξαν ..φθινοπώριασε)

14 Comments:

Blogger Παιδίσκη ερωμένη said...

Καλημέρα...!
Σήμερα έχω την καλή μου τσάντα μαζί που δεν χωράει πάρα πολλά...
Για να δώ όμως...

3 διαφορετικά είδη οφθαλμικές σταγόνες(ρημάδα επιπεφυκίτιδα),
μισοτελειωμένο κουτάκι τσίχλες,
το hands free μπλεγμένο με ένα μαργαριταρένιο κολιέ(εδώ ήταν!!???), όχι Moleskine, αλλά "Σημειωματάριο του Έρωτα" του Λογο, ένα πορτοφόλι κόκκινο με μια μεγάλη ραμμένη καρδιά, ένα pilot (έχω πάψει πια να παίζω με τα στυλό {!} ),και κάπου ανάμεσα κάτι εισιτήρια λεωφορείου
(σε περίπτωση που αιφνιδίως, ξεπεράσω την αγοραφοβία μου!!!)

υγ:(κι εγώ έχω ανθρωπάκια των ινδιάνων, αλλά τα βάζω κάτω απο το μαξιλάρι, γιατί λένε πως παίρνουν τους εφιάλτες)

:) πω πω πολυλογού είμαι

10:47 PM  
Blogger exilio said...

Χμμ..σήμερα λοιπόν θα έπρεπε κανονικά να πάρω την τσάντα με τα εργαλεία μου...αλλά εφόσον δεν τα αγόρασα ακόμα(και θα φάω ένα καλό βρισίδι) θα πάρω την κλασσική μου eastpak(χακί χρώματος).
Στο πρώτο τσεπάκι έχω τα κλειδιά μου,ίσως κάποιες τσίχλες(χτές ανακάλυψα εκείνες τις τριντέντ με γέμιση ροδάκινο..lol!),το πορτοφόλι μου με μια φωτογραφία της μητέρας μου και της κολλητής μου,σκόρπια εισητήρια,το mp3 player και το κινητό μου.
Εις τα ενδότερα,βρίσκονται(αν) τα βιβλία μου,φωτοτυπίες και τετράδια......μια απλή τσαντούλα:))

Καλημέρα

1:46 AM  
Blogger Alkyoni said...

παιδίσκη ερωμένη και exilio καλώς ήρθατε
:)

1:54 AM  
Blogger γιωργος said...

Τυχαίνει το βιβλίο στην κλεμμένη τσάντα να έχει το ίδιο εξώφυλλο:-)
Μια αντρική τσάντα διαφέρει υπερβολικά απο μια γυναικεία και συνήθως δεν έχει το ενδιαφέρων της πρώτης.
Την καλησπέρα μου!

10:03 AM  
Blogger Unknown said...

Μέσα στη τσάντα μου υπάρχουν:
Η θήκη με την φωτογραφική μου μηχανή, μια ζακετούλα γιατί μπορεί να χρειαστεί, τσιγάρα, αναπτήρας, κινητό, δεύτερα κλειδιά , ένα στικάκι 256ΜΒ, χαρτομάντηλα, νυχοκόπτη, ένα βιβλίο (Gardens of the Moon, Steven Erikson) και κάτι χύμα χαρτιά που θέλουν πέταμα.
:Ο)

2:23 PM  
Blogger anima rana said...

Μου έδωσες ιδέα! Κάποτε είχα γράψει κάτι απίστευτα γελοίο σχετικά με το τι υπάρχει στην τσάντα μου. Θα το βρω και θα το βγάλω στη φόρα!

10:57 AM  
Blogger ~~kindergarden teacher ~~ said...

Σήμερα την άλλαξα με μια μεγαλύτερη γιατι δεν χωράνε πια αυτά που καθημερινά παίρνω μαζι μου σχολειο !
Κλειδιά αυτοκινήτου.. σπιτιού- θυρίδας ταχυδρομείου.. σχολείου για 4 πορτες παρακαλω..
...το μαυρο πορτοφολι ..μου ενα άλλο με δίπλωμα ,ταυτότητα, καρτεςολων των ειδών.. φωτο κλπ. την κόκκινη ατζέντα μου ..ενα πορτοφολάκι με ειδη πρωτης βοήθειας από ντεπόν ...μεχρι αλοιφή φενιστίλ και αμμωνία για τσιμπήματα -μου έτυχε όταν οδηγούσα- ....καραμέλες χωλς απαραιτήτως για την φαρυγγιτιδα ...
ενα σπρέϊ ειδικο για να μαλακώνει ο λαιμός απο το μίλα μίλα///αυτα τα λιγααααααααααααααααα!
Βαλίτσα θέλω όχιτσάντα!!

11:10 AM  
Blogger Σταυρούλα said...

Αλκυόνη, καλή ιδέα βρε! Ειδικά στις γυναικείες τσάντες που επικρατεί ...χάος!
Πορτοφόλι(κάρτεςτράπεζας, ραδιο-ταξί, dvd-club, τουριστικου γραφείου κλπ, φωτογραφίες ανιψιών και του μπαμπά μου,ταυτότητα), θήκη γυαλιών ηλίου, χαρτομάντηλα, τσίχλες, κλειδιά (σπιτιού μου, αδερφής, σχολείου), τσιγάρα, αναπτήρας, αποκόμματα λογαριασμών(ΟΤΕ, ΔΕΗ, νερό, κινητό, κάρτα,, Εφορίας)στυλό, χτένα, παυσίπονα . Αυτάάάά .Ευτυχώς είναι η μικρή τσάντα!
Φιλάκιαααααα ;)

4:23 AM  
Blogger Orelia said...

:))
πριν δυο χρονια, Αυγουστος του 2004, εφευγα για Αλεξανδρουπολη και πιο πανω
ενα ταξιδι, ελευθεριας, αναμετρησης
ειχα λοιπον αυτη την "εμπνευση"
φωτογραφισα το περιεχομενο της βαλιτσας που επερνα μαζι μου
η φωτο, εχει γινει φοντο στο κινητο μου πλεον..
ισως καποτε γραψω γι αυτο
για το ταξιδι
για το περιεχομενο της τσαντας :)
καλο βραδυ!

9:29 AM  
Blogger γιωργος said...

Ζητώ την άδεια να χρησιμοποιήσω την φωτογραφία για μια ιστορία που μου ήρθε στο μυαλό, ή πιο συγκεκριμένα για την συνέχεια μιας ιστορίας.

Υ.Γ: Υπάρχει κάποιο πρόβλημα... Βλέπω τα ποστ με καθυστέρηση ημερών και τα σχόλια λιγότερα απο ότι είναι σε αριθμό.
Ξέρει κανείς τι μπορεί να συμβαίνει;

12:07 PM  
Blogger αερικο said...

Τσιγαρα-αναπτηρας,κλειδια,διπλωμα- ταυτοτητα-πιστωτικη-χρηματα, μπλοκακι-στυλος,παυσιπονα, ισως καμμια τσιχλα και κανα πιαστρακι για τα μαλλια. :-)

3:24 PM  
Blogger shades said...

Ένα μικρό τσαντάκι έχω αλλά χωράει αρκετά…
Κλειδιά των αυτοκινήτων, του σπιτιού, τα χαρτιά μου διπλώματα κλπ, αγαπημένες φώτο, μια χάντρα από τη μάνα για το κακό το μάτι, μια μνήμη (ram) τσέπης, ένα κουτί ασπιρίνες, έχει δηλαδή τα πάντα εκτός από λεφτά αυτά πάντα μας λείπουν.

6:04 PM  
Blogger Αρί-μαρί said...

Η τσάντα μου είναι για γέλια...Ή μήπως για κλάμματα? Μάλλον το δεύτερο, αν αναλογιστώ το τί τραβάω κάθε φορά για να βρω κάτι εκεί μέσα στο χάος.
Λοιπόν, έχουμε και λέμε:
4 ζευγάρια κλειδιά(διαμερίσματος και κάτω πόρτας), 2 κουτιά τσίχλες με γεύση φρούτων από το περίπτερο και ένα κουτί τσίχλες φαρμακείου με ξυλιτόλη, πορτοφόλι, κινητό, το βιβλιάριο υγείας της μπέμπας μου, δεκάδες λογαριασμούς(πληρωμένους και απλήρωτους), ένα μικρό καθρεφτάκι, 1 liposan, σκόρπια κέρματα παντού, 1 στυλό, τσιγάρα, 3 αναπτήρες, 11 κουρελιασμένες αποδείξεις από εμπορικά καταστήματα, το τσιμπιδάκι των φρυδιών και....ένα κουταλάκι του γλυκού? (Έλα Θεέ μου, τι γυρεύει τι κουτάλι στο χάος?)

9:05 AM  
Blogger gitsaki said...

Καταρχάς να πω ότι έχουμε την ίδια τσάντα!(αλλά εγώ την έχω πάρει σε χρώμα γαλάζιο).
Η δική μου περιέχει:τσίχλες,καραμέλλες χωρίς ζάχαρη,παυσίπονα,ένα ξύλινο σταυρό-φυλαχτό της γιαγιάς μου,κλειδιά αυτοκινήτου και σπιτιού,λογαριασμούς,πορτοφόλι,τσιμπιδάκι για τα μαλλιά,γυαλιά ηλίου και σκόνη που έχει κατακαθίσει στον πάτο!

6:07 AM  

Post a Comment

<< Home

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape