My Photo
Name:
Location: Salonika, Greece
Alkyoni feeling now : The current mood of periplanomeno at www.imood.com

Wednesday, February 21, 2007

"Ελληνικό καφενείο"







είπα να σας φέρω μια βόλτα μέχρι το "στέκι" μου
και να σας το δείξω..
Πολυχώρος "Ελληνικό καφενείο" λέγεται Την ημέρα κάθε ηλικίας άνθρωποι,τα βράδια συγκροτήματα με πανέμορφη μουσική .. παρέες που τραγουδούν, λογοτεχνικές συναντήσεις/συζητήσεις...στο πάνω μέρος που δεν φαίνεται καλά στη φωτογραφία υπάρχει τεράστια βιβλιοθήκη και χώρος που γίνονται εκθέσεις ζωγραφικής,φωτογραφίας κλπ... απλά πανέμορφο
Κι ας ακουστεί σαν διαφήμιση.....εγώ ήθελα να σας φέρω μια βόλτα

29 Comments:

Blogger 114ΛΕΞΕΙΣ said...

Πολύ όμορφο και πολύ ζεστό πραγματικά.

10:32 AM  
Blogger kyriayf said...

...έρχομαι...
υπέροχο στέκι
φιλώ σε!

12:13 AM  
Blogger αλκιμήδη said...

Δεν το συζητώ και αντίρηση δε δέχομαι
Θα με πας το Σάββατο

12:28 AM  
Blogger Παιδίσκη ερωμένη said...

Αν έρθω Σαλόνικα, θα πάμεεεεε?

1:03 AM  
Blogger Φωτούλα Τζιώντζου said...

Αλκυώνη, καλημέρα!!!! Άργησα να καταλάβω sorry.

5:08 AM  
Anonymous Anonymous said...

Καταπληκτικό :))

3:13 PM  
Blogger Χαρυβδιςς said...

poly omorfo steki poy einai?

(se proteina gia to gnwsto blogopaixnidi poy trexei ayto to diasthma....plaka exei)

3:07 AM  
Blogger STATLER-WALDORF said...

Έχει τύχει να πάω στο συγκεκριμένο μαγαζί και όντως είναι πανέμορφο….

7:41 AM  
Blogger γιωργος said...

Τέλειο; Θα μαλώσω κάποιους Σαλλονικείς που δεν μας βόλταραν απο εκεί το καλοκαίρι...Αν κάνει καμία τσάρκα απο εδώ ο raywind θα καταλάβει...Δεν πειράζει, την επόμενη φορά...

9:12 AM  
Blogger anima rana said...

Τι κρίμα που μου πέφτει τόσο μακρυά... Είναι πανέμορφο!!!

12:35 PM  
Blogger nosyparker said...

Πότε θα ξαναπάμε; :-)

1:19 PM  
Blogger Mh Xeirotera said...

Se efxaristume gia th volta... ti yperoxos xoros :)

5:26 AM  
Blogger Katerina ante portas said...

Zηλεύω! Τι ..καφέ προτιμάτε αγαπητή μου; (Μετά την πυραμίδα των πέντε) :)

8:30 AM  
Blogger Unknown said...

Αχ μωρε Αλκυώνη... είναι πανέμορφο.
Κι εγώ ο τεμπέλαρος δεν έχω πάει ακόμα... :ο(

Υ.Γ. (καταχρηστικό)
Εντάξει ax, δεν σας πήγαμε αλλά κι εγώ μόλις πριν δυο μήνες το έμαθα. Την άλλη φορά...

7:15 AM  
Blogger nyctolouloudo said...

θα με πας το καλοκαίρι εκεί;
oder..................?

6:51 AM  
Blogger Τιπούκειτος said...

Πόσο έχει αλλάξει η Θεσσαλονίκη!
Θυμάμαι ακόμη με πολλή νοσταλγία τα αξέχαστα χρόνια του ΝΤΟΡΕ....

10:00 AM  
Blogger Despina said...

Που έιναι και δεν το έχω ανακαλύψει;

1:26 PM  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Και δεν μας λες...
αν κάποιος πίνει τον καφέ του σε λιγότερες από οχτώ ώρες, θεωρείται Αθηναίος και ... τρώει ξύλο;
(γιατί έτσι γράφουν στα μπλογκ τους κάποιοι Σαλονικιοί...)

6:53 AM  
Blogger @Igna-Nachodenoche said...

Bonita estancia.

Besos.

6:05 AM  
Blogger anthrakoryxos said...

Πανέμορφα είναι!
Με ταξίδεψες.
Ευχαριστώ...

6:01 PM  
Anonymous Anonymous said...

.grΩραίο και ζεστό μέρος φαίνεται το στέκι σου.
:)

2:04 AM  
Blogger gitsaki said...

Δεν ξέρω γιατί βγήκε το gr στο μήνυμά μου,πριν - σόρυ!

2:05 AM  
Blogger Αιολος said...

Υπάρχουν ακόμα τέτοια μέρη;

Εδώ νησί και ζηλέυω.

4:43 PM  
Anonymous Anonymous said...

Επειδή εδώ και καιρό έχω αποσυρθεί από τα εγκόσμια, σε ποια περιοχή βρίσκεται το στέκι σου ; Έτσι για να αλλάξω και τις λίγες προσλαμβάνουσες που έχω:)

2:26 AM  
Blogger Νicola Beerman said...

αν αντιληφθηκα σωστα πρεπει να βρισκεται στη θεσσαλονικη κι αν το σκεφτουμε και λιγακι τις περισσοτερες φορες οι ομορφοι εναλλακτικοι χωροι δημιουργουνται εκει που'χει ομορφους,ζεστους,δεκτικους ανθρωπους που μπορουν να αγκαλιασουν μια μη τετριμενη ιδεα...

καλα να περνατε.

11:45 PM  
Blogger helorus said...

Πολύ ωραίο δείχνει. Ανυπομονώ να το επισκεφτώ κάποτε.

1:25 AM  
Anonymous Anonymous said...

που εισαι βρε αλκυονη κ δεν σε εχω ανακαλυψει ακομα;;;εδω και δυο χρονια δυο τρεις φορες τη βδομαδα ειμαι σιγουρα εκει.ο,τι πιο αυθεντικο στην καρδια της πολης

9:19 AM  
Blogger Dee Dee said...

μηπως ειναι λιγο πιο διπλα απο εκει που ηταν κ καφενες του Σωτηρη;;; Αν ναι, ειχα παει μια φορα αλλα τις περισσοτερες ημουν διπλα στου Σωτηρη:)

1:04 AM  
Blogger Roadartist said...

:)) Πολύ όμορφο :)) Φαίνεται ζεστό και παρείστικο!

7:13 AM  

Post a Comment

<< Home

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape